Na stavbě dálnice D6 u Hořesedel je hotova skrývka ornice a nyní se na začátku úseku ve směru od Prahy na Karlovy Vary provádí odkop zářezu. Vytěžený materiál odváží nákladní vozy na konsolidační násyp. O kousek dál za pomoci vrtné soupravy se vrtají vertikální dreny v hloubce 7 metrů, které odvádí vodu z hloubky k povrchu terénu a urychlují tak sedání násypu. Nejhlubší vrty byly dlouhé 9 metrů. Dále probíhá sanace podloží, připravuje se podloží pro zakládání mostu přes polní cestu a potok. Na dalším mostě nad dálnicí, který bude překlenovat silnici I/6, probíhají zemní práce pro jeho následné zakládání.
Stavba nového dálničního o úseku o délce 9,2 km zahrnuje celkem 12 mostních objektů, jednu opěrnou zeď o délce 112 metrů, mimoúrovňovou křižovatku u Kněževsi s celkovou délkou větví 1160 metrů, ale i řadu přeložek ostatních komunikací a inženýrských sítí.