Stěžejním objektem úseku D6 kolem Krupé bude 805 metrů dlouhá estakáda. Most převádí trasu dálnice D6 přes rovinaté zvodnělé území s několika polními cestami, s potoky a biokoridorem. Také během dubna na stavbě estakády viditelně pokročily betonářské práce. Zatímco ke konci mostu se ještě betonují pilíře, tak na dalších částech mostního díla postupně přibývají hotová pole, kterých bude celkem 23. Dále jsou práce na levém jízdním pásu budoucí D6, tedy ve směru od Karlových Varů na Prahu. Ovšem první pole jsou dokončena i na pravém mostu (pás Praha-Karlovy Vary). V průběhu května bude dokončena betonáž pravé poloviny mostu přes polní cestu (levá již hotova). U mostu přes železniční trať se pracuje na založení bočních opěr. Montáž výztuže před následnou betonáží lze zaregistrovat na mostu přes D6 na MÚK Krupá. Most bude součástí přeložky silnice II/229. Na trase se pracuje na budování odvodnění.