Krajský úřad Ústeckého kraje (odbor územního plánování a stavebního
řádu) zahájil územní řízení o změně rozhodnutí o umístění stavby. Změna
se týká části plánované stavby úseku D6 mezi Petrohradem a Lubencem.
Úředníci zahájili řízení 20. ledna 2021, přičemž důvodem k tomuto kroku
byla žádost ŘSD. To jako žadatel požaduje změnu územního rozhodnutí z
důvodu zapracování závěrů bezpečnostního auditu, připomínek stavbou
dotčených obcí a dalších subjektů do projektové dokumentace. Změna bude
spočívat např. ve směrové úpravě oblouku (přeložky budoucí II/606) v
začátku stavby či úpravě stávající I/6 (budoucí II/606) v místě křížení
turistické trasy. Dále nová dokumentace obsahuje stavbu nového nadjezdu
přes D6 a přeložku silnice III/2243 v Černčicích. V souvislosti s
doplněním nadjezdu byly upraveny též dotčené dálniční stavební objekty,
a to zejména zemní val a protihluková stěna, která byla ve směru
staničení D6 zkrácena k mostnímu objektu. Úprava zahrnuje i prodloužení
přístupové komunikace a doplnění zemního valu u stávající silnice I/6
pro zamezení přímého průhledu ve stopě původního vedení silnice.
Předpracovaná DÚR se týká cca 8,8 km dlouhé části z celkových 12,1 km
dlouhého úseku. Ten by se měl dle plánů ŘSD stavět v letech 2023 až
2025.
řádu) zahájil územní řízení o změně rozhodnutí o umístění stavby. Změna
se týká části plánované stavby úseku D6 mezi Petrohradem a Lubencem.
Úředníci zahájili řízení 20. ledna 2021, přičemž důvodem k tomuto kroku
byla žádost ŘSD. To jako žadatel požaduje změnu územního rozhodnutí z
důvodu zapracování závěrů bezpečnostního auditu, připomínek stavbou
dotčených obcí a dalších subjektů do projektové dokumentace. Změna bude
spočívat např. ve směrové úpravě oblouku (přeložky budoucí II/606) v
začátku stavby či úpravě stávající I/6 (budoucí II/606) v místě křížení
turistické trasy. Dále nová dokumentace obsahuje stavbu nového nadjezdu
přes D6 a přeložku silnice III/2243 v Černčicích. V souvislosti s
doplněním nadjezdu byly upraveny též dotčené dálniční stavební objekty,
a to zejména zemní val a protihluková stěna, která byla ve směru
staničení D6 zkrácena k mostnímu objektu. Úprava zahrnuje i prodloužení
přístupové komunikace a doplnění zemního valu u stávající silnice I/6
pro zamezení přímého průhledu ve stopě původního vedení silnice.
Předpracovaná DÚR se týká cca 8,8 km dlouhé části z celkových 12,1 km
dlouhého úseku. Ten by se měl dle plánů ŘSD stavět v letech 2023 až
2025.