V rámci Technicko-ekonomické studie R6 bylo technicky a ekonomicky posuzováno pět projektových variant pro zajištění možného financování staveb na R6, např. z fondů EU (Operační program Doprava).
Jednalo se o tyto projektové varianty:
- Úsek Nové Strašecí – Bošov:
Čtyřpruhová směrově dělená rychlostní silnice - kategorie R25,5
Čtyřpruhová směrově dělená rychlostní silnice - kategorie R21,5
Třípruhové uspořádání 2+1 – kategorie S 12,5 – tzv. „vystřídaný“ třípruh
- Úsek Nové Strašecí – Karlovy Vary:
Čtyřpruhová směrově dělená rychlostní silnice - kategorie R25,5
Čtyřpruhová směrově dělená rychlostní silnice - kategorie R25,5 (úsek Nové Strašecí
- Bošov) a čtyřpruhová směrově dělená rychlostní silnice - kategorie R21,5 (úsek Bošov
– Karlovy Vary) – tzv. Kombinovaná varianta